Skriver noen ord om min dåp som skyteleder

25.09.2019


Ja i går fikk jeg min dåp som skyteleder i EPK og mine forventninger var høye, men deltagelsen desto lavere.

Skulle ønske at flere tok seg tid til og komme på treninger der skyteleder er på plass. Mulig høsten og mørket skremmer, men jeg kan berolige medlemmene i EPK at det ikke er noe og være redd for. Prøv og kom til treningskveldene slik at vi kan ha et par timer med hyggelig prat og gode historier.

Hilsen Arild Karlsen.

Tusen takk for innspillet ditt Arild. Hyggelig at du har begynt som skyteleder.

Vi trenger enda flere skyteledere og noen til for å kunne drive klubben videre. Jeg er sikker på at det sitter mange der hjemme som kunne være litt mer med på f.eks dugnader, norgesfelt etc. Pr. i dag er det en liten gruppe som prøver så godt de kan med å drive klubben og holde stevner. Det tar på i en travel hverdag og de trenger hjelp slik at de også kan ta seg litt fri av og til.

Ja det har vært labert på skytebanen, kanskje de 2 siste årene. Om dette skyldes det ene eller andre vet jeg ikke, men det hadde vært hyggelig å møte flere skytekollegaer. Så kjære skyttere. Ta deg tid til noen koselige kvelder før vinteren kommer. Forresten har dere vært og sett hvordan banen ser ut om dagen? Ta en tur da vel :-)

PAT